utflykter

Jag jobbar mycket. Nästan jämnt känns det som. Oftast 12 timmar om dan. Det är en rätt jobbig omställning från att ha kunnat gå och göra vad man vill. Nu hinner man knappt med något annat än jobb. Idag har jag migrän och orkar inte gå till jobbet. Det var riktigt jobbigt igår och jag fick till slut gå hem. Imorgon och på lördag är jag ledig så då beger jag mig hemåt till Gävle. Ska bli riktigt skönt. Träffa mina föräldrar och kanske någon god vän.

Jag har upptäckt en värld utanför centrala Stockholm. Precis som jag gjorde i Rom har jag nu börjat utforska lite bitar utanför stan. Häromdan var jag i Sundbyberg och kollade på myrorna. Riktigt bra affär. Sen idag var jag till Skärholmen. Förra veckan var jag och Max på picknick på Drottningholm. De har en väldigt fin park där.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag hittils =)
själv har jag tagit studenten idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback