överallt och ingenstans

Ja jag vet att jag aldrig uppdaterar nuförtiden. Men det beror helt enkelt på att jag inte har någon egen dator (min laptop är fortfarande på supporten) och jag tvingas snylta på vänner, ams eller 7eleven. Vad gör jag om dagarna då? Ja du. Bra fråga. Jag är på arbetsförmedlingen nästan varje dag. Är så fruktansvärt less nu på att vara arbetslös. Men jag hoppas hoppas att det ska lösa sig snart. Känns som jag slängt ut min cv överallt nu. Annars promenerar jag runt Stockholm. Eller leker med Max. Eller Aline eller något sånt. Häromdan var jag på Alines jobb nästan hela dan och låtsades att jag jobbade där. Ungefär så händelselöst är mitt liv. Men det kommer. Hoppas jag. Får se om jag kanske kan träffa min syster något i helgen. Snart är det påsk också. Då åker jag nog till Gävle. Har fått en tid på sjukhuset (äntligen).

Kommentarer
Postat av: Kerran

Vadå sjukhuset??

2008-03-11 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback