this is the first day of my life

Jag har slutat på mitt jobb. Yepp. Inte en minut till på det där stället. Var så skönt när det äntligen var över. Vad händer nu? Jag vet inte, men jag vet att det kommer bli bra. Har två intervjuer imorgon och flera nummer jag kan ringa i värsta fall. Jag har tro för att det kommer lösa sig och bli bra.

Gävle var bra. Det var otroligt skönt att komma hem och träffa mina föräldrar och vänner. Men framför allt kanske att vila. Att bara vara. Jag tror jag behövde det. Hittade massa roliga saker på second hand med min mamma. Synd bara att jag inte kan ha alla mina saker här i Stockholm. Men nån dag. Nån dag ska jag skaffa mig en egen lägenhet. Tills dess får de vänta i kartongerna.

Veckans favoritrestaurang: Chutney
Veckans favoritaffär: Happy i skrapan
Veckans köp: Vinglas och helgonljus på delad förstaplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback