tommie sewon

Höll nästan på att ramla av stolen när jag kollade runt på blocket efter lämpliga lägenheter och såg en bild på någon som såg minst sagt bekant ut. Tommie Sewon. För er som som blir som frågetecken nu kan jag berätta att han är musik och skribent och att jag för något år sedan beklagade mig över hans skiva samt värdinsats på frizon. En knepig prick det där. Han är inte dålig. Men verkligen inte min musik. Han letar tydligen inneboende iallafall.

Ok jag var tydligen inte helt tydlig med vad jag menade. Jag är alltså inte ett dugg intresserad av denna lägenhet. Så nu vet ni. Tyckte bara att det var lite komiskt. That´s all.

http://www.blocket.se/vi/14732553.htm?ca=11_s

Kommentarer
Postat av: Tommie

Hej!

Vad var det du inte gillade med mitt värdskap & skiva då? Blir ju som nyfiken...mvh Tommie Sewón

2008-05-14 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback