tio frågor

Läste min vän mickes blogg (har inte gjort på år och dar) och såg att han utmanade mig. Så här kommer den. Ungefär två månader sent, men ändå.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm.. När jag var 12-13 var jag nog fortfarande en förvirrad kid som mest kladdade med färg och hade stora musikdrömmar. Spelade in min första låt. Det var stort!


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sen gick jag folkhögskola och hade min praktik. Var nog faktiskt inte så rastlös just då


3) FEM SNASK DU GILLAR:
Choklad, Kanelbullar, Smågodis, De gröna pringleschipsen och Äppelpaj


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Det är nog många. Fast kanske mest när manhör musiken också


5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Flytta härifrån illa kvickt och umgås med duktiga musikanter som kunde lära mig bli riktigt bra


6) TRE DÅLIGA VANOR:
Blir sur när jag är hungrig
Påbörjar gärna projekt men är dåligare på att avsluta de
Är överdramatisk


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Lyssna på bra musik, spela gitarr, snacka i timmar, resa, gå på bokrea


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
En skrikrosa tröja med glitter på


9) FYRA FAVORITSAKER:
Gitarren, Datorn, En tröja jag fått av Max, Mina helgonljus


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Vem som helst som orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback