stockholm

Jag älskar Stockholm. Finns ingen plats jag faktiskt vill bo på så mycket. Just nu iallafall. Blir glad av att gå omkring där. Det känns tryggt men ändå med alla möjligheter i världen. Jag hoppas hoppas jag hittar en lägenhet snart. Jag vill flytta nu. Vilken dag som helst. Tror jag skulle bli lyckligare då.

Jag lärde känna en ny vän. Och det kändes hur bra som helst. Det är inte varje dag man träffar sådana människor.

Lördag. Timmars lovsång. Hopp. Jag tror jag för första gången på månader kände nån sorts frid. Hopp. Om att det nog kommer att ljusna. Inte som jag vill. Jag kommer aldrig få det som jag vill. Men du finns där. Du kommer nog alltid göra det. Jag vet inte hur mitt liv kommer att bli men jag vet att det inte finns någonstans där jag är så trygg.

Amen. Halleluja och allt sånt där

Kommentarer
Postat av: Kerran

Haha de där sista va bra :) amen å halleluja å allt sånt där haha :)

2008-01-21 @ 06:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback