snöblandat regn

Finns det något deppigare än snöblandat regn? Det är så blött och rått ute att vätan tar sig igenom allt. Samtidigt är det fortfarande lite halt ute så man känner sig inte så jättesugen på att vara ute och promenera. Vilket jag borde göra. Men jag tar det i små doser. När ska solen komma tillbaka?

Arbetsförmedlingen var hemsk idag. Träffade på en sur handläggare som bara tjatade om sina papper och återbesök och handlingsplaner osv. Bla bla bla .. Inte konstigt man känner sig hopplös. Försöker verkligen att inte låta det påverka mig. Kan inte någon vara snäll och ge mig en kram idag? Skulle verkligen behöva det känner jag

De säger att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge. Men jag är för nyfiken för att vänta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Upptäckte att du fått ny design! Och att det tydligen är skillnad på dagar och dagar...Sist du var på AF var det ju bra; kan du inte leta på samma tant igen då?!
Här också grått och trist...
Stor kram på dej från mellansyrran!

2008-01-10 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback