musik

Lyssnade på ett nytt band idag som jag gillade. De heter Baby Kiaran och kör en skön ambient/electronica. Finns att ladda ner på http://thehourislate.blogspot.com  Kolla förresten de andra banden också om ni ändå är inne och kikar. Finns lite länkar till myspace där bla

Tror att jag börjar hitta tillbaka lite till techno/electronica perioden jag hade i högstadiet. Det finns faktiskt riktigt skön sådan. Inte sån de kör på MTV kanske men band som går lite åt indiehållet är inte alls dumma. Jag önskar att jag själv kunde skapa elektronisk musik. Ingen snäll människa som vill lära mig? Eller rent av är intresserad av att skriva musik ihop med mig. Ensamheten börjar kännas lite väl tråkig. Kommer ingen vart i mitt skrivande nu.

Jag tycker om min Max. Jättemycket! Han är den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback