måndag

Idag är jag så pank att jag inte ens har råd att åka fram och tillbaka med bussen till stan (om jag inte åker hem inom nån timme) Det känns riktigt fördjävligt pestigt. Jag vet att jag måste be om pengar men jag tycker inte om det. Tycker inte om att vara beroende av andra så. Jag måste verkligen få tag i en lägenhet så jag kan börja jobba och få egna pengar.

Det är svårt att inte vara partisk när man står mitt emellan två vänner som bråkar och ska försöka ge goda råd. Man vill bara säga gör si och så. Men det finns vissa saker som man måste komma fram till själv har jag märkt. Jag hoppas verkligen att det löser sig.

I vår/sommar ska vi sitta på en filt och dricka saft någonstans i Stockholm. Det kan jag lova

Mitt nya projekt är photoshop. Tänkte försöka lära mig det. Sen ska jag försöka börja fota igen. Ska bara hitta någon rolig modell att exprimentera med. Någon som känner sig frivillig?

Kommentarer
Postat av: beundrare

Du kommer att gå hur långt som helst Carolina, jag vet det! Även om det känns svårt nu så vet jag av erfarenhet att världen tar hand om så begåvade personer som du är. Ni landar på benen tillslut :)

Kämpa på, du är en förebild!

2008-01-21 @ 17:36:14
Postat av: killen

pengar är inte allt, en person som du kommer alltid vara intressant, du behöver inte oroa dig!

2008-01-21 @ 23:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback