fikabegär

Jag har drabbats av ett akut fikabegär efter att ha snackat med Aline om att fika på torsdag. Det är riktigt jobbigt. När man har fått en sån där fixidé i huvudet så vill man inte ha något annat. Och när det inte finns något alls hemma då får man nästan panik. Men jag får se fram emot fikadagen istället för att leta i skåpen. Ibland får man helt enkelt inte det man vill när man vill. Vilket är ert favoritfik i Stockholm?

Jag ska på intervju på torsdag. Blev kontaktad idag av ett bemanningsföretag som hyr ut receptionister och telefonister. Verkar kul att testa på något nytt. Få lite andra erfarenheter. Ska bli skönt med lite miljöombyte också.

Jag tänker tänker tänker på dig dig dig
jämnt
hela tiden
blir snart galen

jag önskar allt bara kunde vara som förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback