2008

Om man gett allt man har, öppnat sitt hjärta, svurit på att gå genom eld och vatten om så krävs (dramatiskt och bildligt uttryck från en dramatisk person som ser allt i bilder) om det är värt så mycket att man inte ens kan se något annat. Hur ska man då kunna ge upp det? Hur ska man kunna förneka sig själv så? Jag har ingen aning. Jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Om det finns finns något hopp kvar så måste man ge allt. Om inte så får någon ta och plocka upp mig, för jag tror inte jag orkar själv.

Jag har beslutat mig för att under detta år försöka förändra mitt liv och mina tankemönster. Jag ska lyckas. Jag ska bli en bra människa igen.

Jag vill/ska:

* Läsa fler böcker
* Börja träna igen och ta mig ur sockerberoendet
* Arbeta på min självkänsla
* Bli bättre på att baka och laga mat
* Lära mig spela något form av tv-spel / datorspel
* Spela in en demo
* Hitta ett jobb och någonstans att bo
* Försöka ta körkort
* Komma på vad jag vill plugga
* Resa någonstans
* Se en massa filmklassiker
* Börja skriva igen

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du är verkligen en sån fin människa!

2008-01-03 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback