vandring

Sitter i mitt rum på söder med solen skinande ute och massa kläder i högar på golvet. Men det är en bra dag. För jag har min Max här bredvid och idag åker jag hem till Gävle för att hämta mina flyttkartonger. Igår var jag ute på säkert fem promenader. På sista turen vandrade jag runt borta i gamla stan. Det är konstigt egentligen att kunna gå nästan vart som helst i centrala Stockholm från mitt hem. Ungefär som i Rom. Jag gillar det. Igår hittade jag till slut till arbetsförmedlingen. Hoppas verkligen jag hittar något jobb snart för det är så tråkigt att vara arbetslös. Syrran har dock tipsat någon om mig så jag håller tummarna att det händer något snart. Nu måste jag sluta för jag och min söta ska ut på promenad. Lovely! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback