sunday update

Tråkiga Söndag. Hände i stort sett ingenting. Inte för att det brukar göra det andra dagar heller men ändå. Satt inne hela eftermiddagen tillsammans med min pappa och lekte med photoshop. Trots att man ses varje dag och pratar mycket och så, så var det ändå länge sedan nu som vi verkligen umgicks en hel eftermiddag. Var mycket trevligt faktiskt.

Min depression blir bara värre och värre. De sista dagarna har varit hemska. Har haft panikångestattacker minst en gång om dan och har fått tillbaka abstinensen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Bävar för att börja med piller igen men vet inte om det finns någon annan bra lösning. Men jag hoppas hoppas.

I do do do love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback