söderkis vs söderböna

Aline säger att man inte kan säga söderkis om man är tjej. Att man då är en böna. Men vem har egentligen bestämt det? Jag vet att det är så men jag kanske vill vara en söderkis och inte en söderböna. För vem vill egentligen vara en böna?

Jag ska iallafall flytta till Söder. Imorgon för att vara mer exakt. Vågar inte skriva ut min adress utifall det är massa knasiga stalkers som läser men det ligger mellan medborgarplatsen, södra station och skanstull. Och så finns det en trevlig liten grön plätt bredvid. Riktigt trevligt ska det bli.

Var hemma hos Kerra igår på födelsedags/förlovningsfest. Drack vin och baileys i trevligt sällskap och började med guitarhero men slutade upp med att skråla alla 80-tals hits som fanns på singstar. Mycket trevligt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback