phone call

Fick ett minst sagt konstigt telefonsamtal idag. Hon som ringde sa: hej jag heter xxxxx och ska ha hand om din träning på balettakademin. Jag hade somnat på soffan efter att knappt ha sovit något på natten och jag svarade väl något i stil med what ???!! Sen fortsatte den virriga tjejen att pladdra på om att jag hade så lysande utsikter och att de verkligen ville sattsa på mig och min stil osv. När jag väl lyckades få en syl i vädret hade hon redan gått igenom mina kommande veckors planering och allt möjligt annat. Jag kände mig något road och något påhoppad. Jag förundras ibland av hur mycket vissa människor faktiskt kan snacka. Jag vet att jag inte tillhör den tysta typen men jag skulle inte kunna prata med fel person i flera minuter så där. Anyway när budskapet väl gick fram, att hon hade ringt fel person så kunde hon liksom ändå inte ge sig och säga ursäkta att jag ringt fel och lägga på utan började istället tänka högt hur detta hade kunnat gå till och fortsatte pladdra på. Till slut fick jag säga ursäkta men jag har inte tid just nu, lycka till med ditt sökande och hejdå. Annars hade jag säkert fortfarande suttit kvar med luren i örat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback