nytt boende?

Nu sitter jag och skriver på min bärbara dator men tittar på min gamla skärm. Blir rätt förvirrad. Det är fel på min dator och jag ska lämna in den på support, men först ska jag försöka bränna över lite bilder och så på skivor så jag inte förlorar allt om datasnubbarna skulle få för sig att ta bort något. Ni vet jag kan inte alls något om datorer egentligen. Det är som en djungel. Max skulle försöka förklara för mig igår hur man byter skärm men inte fattade jag det heller. Men idag försökte jag igen och då lyckades jag faktiskt lista ut hur man skulle göra. Jag vet att det är den enklaste saken i världen men jag fattar inte sånt som är enkelt.

Jag kanske har ett nytt boende på gång. På Söder. Ska dit på torsdag och kolla som det ser ut. Hoppas verkligen att det löser sig för läget verkar skitbra. Jag vet inte riktigt vilka som bor där, men med sånt bra läge får man inte vara alltför kräsen.

Kommentarer
Postat av: syrris

Vart på söder; berätta mer om läget och lägenheten vettja!

2008-02-19 @ 16:00:16
Postat av: Carolina

vill egentligen inte säga för mycket då jag inte vet om jag får det än. men det är ett möblerat rum på 12 kvm mitt på söder iallafall. med delat kök och badrum. 5 min till t-banan. vi får väl se på torsdag hur det ser ut

2008-02-19 @ 16:16:26
Postat av: syrris igen

Ok jag förstår att du inte kan berätta så mycket än, men håller tummarna för dej! åtminstone är det ett eget rum...Tunnelbana Zinkensdamm? Du åker flitigt till Sthlm nu för tiden iallafall, har du skaffat årskort ;-)
Ha en bra dag,
Kramis

2008-02-20 @ 08:50:00
Postat av: carolina

nej det är nog närmast till medborgarplatsen. har inget årskort tyvärr. har sålt mina sista fonder :(

2008-02-20 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback