melodifestival och städning

Jag har gjort något jag inte har gjort på aslänge. Tittat på en deltävling till melodifestivalen. Då förstår ni vilken tråkig lördagskväll jag haft. Och inte gav det mycket glädje och underhållning heller. Massa falsksång och bitar man hört så många gånger förr. Vad har hänt med svt eller ska man säga Sverige?

Innan det har jag städat varenda milimeter (nästan) av mitt rum. Lika roligt det. Men nu är det iallafall dammfritt. Vi får se hur länge det håller i sig.

Såå. Tyck synd om mig. Någon

Kommentarer
Postat av: Kerran

När vi var små, var du den som ÄLSKADE att se melodifestivalen, du satte på inspelade vhsfilmer med gamla melodifestivaler på, och du ritade prinsessor, miljoners prinsessor, vad har hänt med prinsessan?

2008-02-10 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback