helg

Ok jag är världens sämsta på att uppdatera. Jag vet. Men iallafall. Har mått jättdåligt i flera dar. Varit sjuk, haft feber och inte kunnit sovit normalt sen jag och Max slutade prata. Inte alls bra. Det har varit riktigt hemskt. Skulle åkt till Sthlm igår och träffat en vän men jag orkade inte. Aline var här en stund på kvällen och tittade på film med mig. Sen så pratade jag med Max. Shit vad jag saknar honom. Varför ska kärlek vara så brutal?

Idag ringde Aline och väckte mig. Micke skulle åka till studion så hon kom förbi och vi låg i min soffa under massa filtar och kollade på en film som heter guldkompassen. Väldigt förvirrande. Nu var jag rätt borta under delar av filmen (somnade) men jag tror inte det var någon hitfilm i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hoppas det blir bättre med kärlekn för dig . :)

Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördagskväll! :D

2008-02-02 @ 18:45:26
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback