Halleluja. Io non sono come te

Redan onsdag. Tiden går så fort. Ibland får jag panik då jag känner hur tiden rinner ur mina händer. Är livet tillräckligt långt för mig? Andra minuten känns det som det aldrig ska ta slut. Som om detta kommer fortsätta vara så här i all oändlighet. Usch. Hemska tanke. Jag tror på evigheten men hoppas livet efter detta är betydligt roligare än det här.

Träffade min vän Marcus idag. Han har varit borta i Thailand i en halv evighet. Jag tyckte jag var på äventyr i Italien men hålla på så där över halva asien. Ja vissa kastar sig verkligen ut i det stora svarta och sitter och inte hemma och väntar på att något ska hända.

Stockholm imorgon. Blir en till lägenhetstitt i Bandhagen. Där har jag faktiskt aldrig varit förut. Ska bli en minst sagt spännande utflykt.

Dagens låtlista bestod av följande:

* Ani DiFranco - Untouchable Face
* Portishead - Pedestal
* Nirvana - Smells like teen spirit
* Kathryn Williams - Hallelujah
* The Cardigans - I need some fine wine and you, you need to be nicer
* Lykke Li - Dance, Dance, Dance


Kommentarer
Postat av: Olle

Hejsan hur e det med dig nu för tiden? Vad händer i livet?
Gött o se att du lyssnar på Nirvana!! För vad skulle livet vara utan dem? Kram på dig. Mvh Olle

Postat av: Max

varför lyssnar du aldrig på Nirvana när jag hälsar på?

2008-02-23 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback