nya skor och nya erfarenheter

Jag och Aline var i Sickla igår och gick runt. har aldrig varit där förut så det var lite spännande. Var lite smådeppig för att det går så sjukt trögt med jobb och Aline med sin onda rygg. Var och provade skor för kul skull. Någon timme senare har vi både köpt tre par skor. Var. Ja jag vet att man inte får köpa tre par skor när man är så pank men det hjälptes inte. De gjorde att hela dagen blev roligare. Och så var de på rea och på köpt tre betala för två erbjudande så det sved inte så jättemycket ändå. Så hur ser de fenomenala skorna ut då? Det gemensamma är att alla är högklackade och med täckande tå. Två av de är i lack. Ett par av de är gråa, de andra vita och de tredje röda. Ni kan nog räkna ut matematiken själva...

Idag är det fredag. Jag har varit på arbetsförmedlingen en timme. Det ska jag nu framöver vara varje dag. En timme. Tills jag hittar ett eget jobb. Vilket är snart hoppas jag. Ska snart på en skum intervju på ett café. Verkar jätteflummigt men ska kika iallafall.

Kommentarer
Postat av: N

Lycka till på intervjun :)

Postat av: Ewie

det är ju bara kul att köpa mkt ^^
skor är viktigt =)

2008-04-11 @ 17:55:16
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback