italienskt nyval och min egen trötthet

Jag är så trött. Jag vet inte om det beror på mina nya mediciner eller vädret men jag är trött hela tiden. Matt. Orkar ingenting. Somnar helt utmattad tidigt på kvällen och sover länge. Knepigt. Veckan innan sov jag knappt alls. Kanske bara nån timme per dag. Varför kan det inte vara lite stabilt för?

Nyval i Italien. Kan bli en riktig rysare. Berlusconi leder. Skit också. Jag önskar verkligen att Veltroni kunde vinna. Bara för att jag vill att Italien ska ta sig ur Berlusconistyret. Men det ser mörkt ut..

Jag känner mig lite småstressad. Imorgon är sista dagen att ansöka om man ska läsa på universitetet i höst. Jag känner mig förvirrad. Vet inte vad jag vill. Funderar på att fortsätta läsa Italienska. Men då måste jag överklaga och hålla på eftersom jag inte läst tillräckligt mycket italienska här i Sverige. Rörigt. Någon som har något bra akut förslag annars? Jag mår typ illa så fort jag tar upp katalogen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback