stranden och sànt

Sitter pà ett sunkigt internetcafe i Rom. Vàrre stàllen fàr man nog leta efter. Ingenting funkar typ och de spelar Celine Dion (tortyr) Tànkte kolla om det hànt nàgot nytt pà nàtet. Kànner mig helt omtumlad. Har varit pà stranden hela dagen med Beatrice. Hade inte hòrt alltfòr trevliga saker om den dàr stranden tidigare men den var helt ok tycker jag. Jag hade trevligt i vilket fall. Vattnet var fortfarande varmt och det blàste lite. Det àr nàstan lite som att vara pà semester. Ska hem och sova en stund nu fòr ikvàll ska jag och Beatrice ut och kolla lite pà stan.

Jag vet inte hur det hàr ska . Jag tànker pà min pojke varenda minut. Det àr jàttejobbigt att vara ifràn honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback