spelberoende

Jag har under en lång tid varit beroende av spelet Harpan på datorn. Så fort jag har haft tid över och suttit vid datorn har jag spelat det. Och då snackar vi inte ett par enstaka gånger utan säkert hundratals per dag. Det känns som ett beroende. Något man till och med kan få kickar av till och från. Men idag så hittade jag ett ännu mer beroendeframkallande spel på nätet. När jag var i Trysil i vintras så lyckades Samuel och andra Sandvikare få mig beroende av ett brädspel vid namn Carcassonne (även kallat Toulouse). Har inte kunnat spela det sedan dess, men nu har jag alltså hittat det i nätversion. Spelet verkar dock inte alls lika pass utvecklat som Samuels spel med alla extrafinesser men det kanske kan hålla mig borta från Harpan ett tag. Förhoppningsvis. För andra som vill joina och spela mot mig kan gå in på http://games.AsoBrain.com

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag har oxå varit beroende av de...i vintras va jag lixom fast :)
Vill du ha gratis prylar som t.ex. dvd, mobiltelefon, ipod eller presentkort? Gå in här (http://gratisgen.se/?ref=71118) och bli medlem för att läsa mer. De kostar ingenting. Du måste vara över 18!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback