nu bòrjar jag bli less pà allt folk

Rom hàller pà att koka òver. Eller sà àr det jag som helt enkelt inte har vant mig vid vàrme igen. Nàr jag àkte fràn Sverige var det kallt minsann. Jag fròs fast jag hade jacka. Hàr àr det fortfarande sommar sommar. ..

Idag hade jag tànkt gòra en massa àrenden pà fòrmiddagen men jag har fastnat i boken ànglar och demoner som jag fick av Max innan jag àkte. Den àr riktigt spànnande. Speciellt dà den utspelar sig nàgra hundra meter fràn mitt hem. Bòrjar man làsa en spànnande bok sà àr det kòrt. Dà kan ett par timmar fòrsvinna hur snabbt som helst. Nu blev jag vàldigt sugen pà att springa och kolla pà alla platser i boken. ònskar bara att symbolfantasten sjàlv var hàr och kunde upptàcka alla saker tillsammans med mig pà plats. àr sà tomt utan honom

Nu ska jag insolera mig fràn umgànge ett par dagar tror jag. Bara gà runt och strosa sjàlv och làsa lite. Bòrjar faktiskt bli lite less pà allt folk och det faktum att man màste vara sà extremt sàllskaplig och trevlig mot alla hela tiden. Behòver nog vara sjàlv hàr en stund. Tràffar àndà massa folk i skolan varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback