max abstinens

Jag saknar Max. En mening jag upprepar varje dag. Men det hjàlps inte. Det àr liksom inte sà att man slutar sakna honom. Vàrst àr det nàr man inte fàr prata med honom pà en hel dag. Dà kan man omòjligt tànka pà nàgot annat. Tror jag ska bli tokig. Jag vill ju att han ska vara hàr med mig. Vet inte om han fattar det. Ibland kànns det sà omòjligt svàrt att fà fram vad man kànner. Ord àr det enda man kan utbyta just nu och inga ord i vàrlden tycks ràcka till. Jag tycker sà sjukt mycket om honom. Det àr knappt sà jag sjàlv fattar det. Har aldrig varit med om nàgot liknande fòrut. Varfòr màste tiden gà sà sjukt sakta just nu?


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Jag tycker inte du verkar må så bra, eller?! Orkar du stanna tiden ut? Jag förstår att det kan kännas ensamt i ett främmande land, jag kände mig jätte ensam när jag flyttade helt själv till Stockholm för över 20 år sedan! Men det är en bra erfarenhet och du har ju varit borta förr...PussPåDig

2007-09-28 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback