eluttag och kràngel med nya numret

Jag har problem. Har fòrsòkt leta efter en affàr som sàljer svenska eluttagsgrejer man kan plugga in i de italienska vàggarna i flera dagar nu (de har konstiga uttag hàr) men utan att lyckas. Har àven fòrsòkt hitta mànadskort till metron samt ett làmpligt kort till mobilen. Nu har min italienska vàn varit runt och hjàlpt mig leta pà en massa stàllen. Elgrejerna har vi hòrhoppningsvis hittat (ska prova senare) metron àr hopplòs, fàr nog vànta tills nàsta mànad (de sàljer inte mànadskort fràn den dag man kòper de och en mànad framàt hàr utan fràn mànad till mànad) Har kòpt ett mobilkort. Det borde egentligen funka vid det hàr laget, men det gòr det sà klart inte. Ska prova igen senare idag, annars màste jag gà tillbaka till det dàr stàllet imàn och kràngla. Det àr inget jag ser fram emot. Ni som vill ringa mig hàr eller pà nàgot sàtt fà tag i mig om ett par dar fàr hojta till. Kommer nog bara att kolla av min svenska nàn gàng om dan sen. Vad hànder mer? Jag sover mest kànns det som. Gàr och làgger mig tidigt dà jag àr helt slut och sover sen jàttelànge. Vet inte om det àr solen, alla promenader eller hjàrngymnastiken som gòr det.



Kommentarer
Postat av: Max

Jag saknar dig!

2007-09-12 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback