bloggstrul

Det har varit tomt i min blogg nu ett par dar. Det beror på att blogg.se har haft något fel som gjort att man inte kunnat bestämma själv hur inlägget ska se ut. Det blev för omständigt att sitta och skriva alla html koder själv så jag struntade i det.

Igår hittade jag min jättestora stickade vita schal. Den är grymt skön nu när det börjar bli kallt ute. Jag tänker att jag får ta vara på den svenska hösten för om ett par dagar är det sommar igen. Vet inte vad det är för väder i Rom just nu men betydligt bättre än här gissar jag. Har försökt få upp någon sorts karta här på bloggen så ni kan se vart jag kommer att bo någonstans, men det krånglar bara. Ni som är intresserade av en adress kan ju höra av er. Jag tycker väldigt mycket om handskriva brev kan jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback