äppeljuice

Jag är så grymt sugen på äppeljuice just nu. Ni vet när man är riktigt sugen på något så funkar inget annat substitut. Det har hänt mig två gånger (som jag minns) att jag känt så här angående någon dryck. Ena gången var i högstadiet då jag en dag var så sjukt sugen på te. Jag fick det inte ur skallen utan gick och plågades i flera timmar. Till slut sjukanmälde jag mig och åkte hem och drack te. Tilläggas ska också att jag på den tiden aldrig drack te annars. Den andra gången var när jag var på väg hem från Etiopien. Där uppe bland molnen tänkte jag bara på kall mjölk och skyndade mig fort från arlanda och alla hejdå kramar för att springa till willys och köpa mjölk. Måste vara knäpp. Ikväll tänker jag stå emot mitt begär. Måste lära mig att man inte alltid kan få det man vill ha just nu. Men shit vad gott med äppeljuice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback