snàllhet och monica bellucci

Jag àr fòr snàll. Det irriterar mig lite. Jag ònskar jag kunde vara starkare och mer envis. Men jag àr snàll i min personlighet. Jag kan bli arg och jag kan vara kall och visa att saker inte àr ok. Men jag àr fòrlàtande i min natur. Jag klarar inte av att gà runt och vara arg pà nàgon en làngre tid. Sà jag och Jenn har bòrjat prata igen. Jag litar fortfarande inte pà henne och jag tànker inte gà ut med henne, men det blir bara jobbigt att ignorera och vara arg pà nàgon man bor tillsammans med.

Igàr fick jag hòra igen att jag ser ut som en blond Monica Bellucci. Det hànder ibland att folk sàger det nàr man àr ute pà stan. Jag vet inte varfòr. Enligt mig àr hon italiens vackraste kvinna. Ser inte alls nàgra likheter mellan oss.

Idag kommer min syster hit. Det àr bra. Jag behòver verkligen min familj nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback