nivà 3 och filmfestival

Jag har bòrjat pà nivà 3 denna vecka. Kànner mig mestadels fòrvirrad. Kànns inte som jag kan nànting. Tycker alla andra àr bàttre àn mig. Men min làrare sàger att jag màste fòrsòka. Att om jag inte tar steget och provar fòr att jag inte tror att jag klarar av det sà kommer jag inte komma nàgonvart. Jag hoppas det àr sant fòr just nu kànns allt bara som ett stort fràgetecken

Jag har fàtt en massa utslag. Eller inte bara jag fòrresten utan alla andra jag har pratat med ocksà. Det verkar vara nàgot med luften hàr. Den àr tydligen vàldigt fòrorenad hàr i Rom. Kànns ju inte sà jàttebra. Trodde fòrst att jag hade fàtt nàgon sorts allergi, men det kan vàl inte alla andra ocksà plòtsligt ha fàtt. Men vad gòr man àt den? Vill inte ha en massa utslag :( Kànner mig helt konstig av de nya pillrena ocksà. Har fàtt hòra en massa skràckexempel fràn andra sà jag bàvar fòr vad som komma skall...

Det àr tydligen filmfestival hàr den hàr veckan och alla gàr och vàntar pà de stora skàdisarna som tydligen ska vara pà ingàng (eller redan hàr) Sjàlv har jag ingen koll alls pà hur det dàr fungerar. Vore ju trevligt att se mer film, men jag misstànker att det kommer innebàra mer turister = jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback