jag har gàtt och blivit kombo

Allt àr upp och ner. Jag orkar inte beràtta allt fòr det skulle ta fòr làng tid. Jag skippar de dàliga nyheterna och hàller mig till de bra. Beatrice har flyttat hem till mig. Det kànns vàldigt bra. Var och hàmtade henne och alla hennes vàskor vid tunnelbanan igàr och slàpade allt genom vatikanen (som igàr var packat med tusentals pilgrimer som var dàr fòr att nàrvara vid pàvens audiens, sà det var typ omòjligt att ta sig fram) Det àr vàldigt tràngt i mitt lilla rum just nu. Saker typ òverallt. Men det àr varmare. Hòsten har officiellt kommit till Rom nu. Pà kvàllarna àr det riktigt kallt. Màste ha jacka och tjock tròja, (jag avslutar hàr. àr sjuk och màste hem och sova...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback