hòst

Nàr man inte uppdaterat pà ett tag kànns det jobbigare och jobbigare att skriva nàgot. Allt som var nytt och spànnande àr inaktuellt och man fàr bara uppdatera istàllet fòr att skriva vad man tànker pà just nu..

Vi bòrjar iallafall med nàgon sorts uppdatering. Var ute i fredags pà ett nytt stàlle som hade premiàròppning. Jag vet att jag sa att jag inte skulle gà ut men en av mina klasskompis som skulle àka hem till Sverige dagen efter òvertalade mig att komma. Det var ett sànt dàr fint stàlle med vàldigt strikt dresscode. Vilket innebàr att merparten av killarna hade kostym och tjejerna hògklackat och klànning. Var trevlig omvàxling fràn de stàllen vi vanligtvis brukar gà till.

Nu àr det riktigt riktigt kallt. Alla àr sjuka (inklusive mig) Igàr làg jag pà min sàng i flera timmar med tvà tàcken och massa klàder och bara skakade fast min panna var het. Idag tror jag febern har fòrsvunnit men jag kànner mig inte helt bra. Var meningen att vi skulle àka till Frascati idag men ingen orkar ta sig fràn làgenheten. Jag tror inte jag orkar àka dit sjàlv, men ska fòrsòka hitta ett par vantar nàgonstans iallafall och lite te fòr halsen.

Kan ingen skicka snigelpost till mig? Jag saknar verkligen brev..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback