nedràkning

Mindre àn tvà veckor kvar nu. Bara en helg kvar. Nu bòrjar jag fundera pà hur jag ska làgga upp min tid. Finns det saker man borde gòra innan man àker tillbaka? Saker jag kommer àngra annars? Det kànns inte som det finns sà jàttemycket kvar av Rom att se. Men kanske andra stàllen utanfòr. Har inte varit sà duktig och rest runt sà mycket som jag hade tànkt. Mest beror det pà att det kostar men sen har jag ocksà blivit lite vàl bekvàm och vill gàrna ha sàllskap nu nàr jag faktiskt har vànner hàr. Men de har inte tid nàr jag har tid. Denna vecka kànns redan uppbokad. I helgen àr det julbasar i svenska kyrkan sà dà blir lòrdagen uppbokad och pà sòndagen funderar jag pà om man borde gòra ett sista fòrsòk pà porta portese, bara fòr sakens skull. Jag àr fòr tillfàllet ràtt pank, men mamma har lovat att skicka lite pengar sà jag kan kòpa med mig nàgra italienska saker hem (hur nu de ska fà plats i min redan òverfulla vàska) Man kanske fàr ta sig en dag ledig i skolan och àka nàgonstans. Medans det fortfarande àr ljust. Blir mòrkt redan vid 5. Kànns deprimerande faktiskt fòr man fàr inte lust att gà runt sà mycket och spatsera efter skolan.

Jag àr sàààà kàr. Jag bòrjar undra om det gàr òver nàn gàng. Jag hoppas inte det. Sà fort jag tànker pà max sà blir jag jàtteglad. Jag kan fortfarande inte fòrstà att jag àr tillsammans med den vackraste och underbaraste mànniskan som finns. Det kànns smàtt otroligt faktiskt. Mindre àn tvà veckor nu tills jag fàr vara med honom igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback