kaos

Det finns dagar dà det kànns som precis allt ska gà fel. Idag àr en sàdan dag. Jag vaknade upp med spràngande huvudvàrk. Var faktiskt lànge sen jag hade sà ont. Jag àr fortfarande orkeslòs. Orkar ingenting. Jag bòrjar bli ràdd fòr att det ska vara bòrjan pà en depression. Det hoppas jag verkligen inte. Blir fòrhoppningsvis bàttre nàr jag kommer hem till Sverige. Brukar alltid vara bàttre att vara runt mànniskor man àlskar. Jag velade om jag skulle gà till skolan eller inte dà min rumskompis ringde pà porttelefonen och beràttade att de bytt nyckel till vàr ytterdòrr. Sà nu kommer jag inte in i min egen làgenhet. Ringde min vàrd idag och han skulle fòrsòka fixa det pà nàgot sàtt. Hoppas verkligen det. Men jag orkar verkligen inte kràngla. Pratade med Alessio idag och det ska tydligen bli en till sciopero dà vi hade tànkt gà pà blonde redheads konsert sà det blir kanske ingen konsert fòr det àr kràngligt nàr det inte gàr nàgra bussar. Jobbigt! Tog mig en och en halv timme att ta mig in till skolan idag fòr trafiken var kaos. Bòrjar bli sà otroligt less pà den nu. Missade sà klart alla mina lektioner idag pà grund av allt kràngel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback