trysil

Det gick. Konstigt nog. Jag kunde åka skidor fastän det var över tio år sen sist. Jubel och dunder och kul var det också. Ramlade inte en enda gång men fick massvis av blåmärken (hur nu det gick till) ... Norge är ett dyrt land med knepiga invånare. Men backarna var bra och ungdomarna gemytliga. Next!

Har ni någon gång käkat glass så kall att det gjort ont i huvudet? Ungefär som nu när du flyttade till Göteborg. Jag önskar jag kunde nå dig men mina armar är för korta. Jag vill sova. Det är sent. Ja det är nog för sent iallafall. Men jag vill tro på något större. Om det bara går. Kanske kan vi hitta en väg ut eller in i det här träsket.

Mattias säger hjärtat. Jag vill hoppa på tåget hem till dig. Andas säger Huvudet. Det är för kallt att stå och frysa här i drag. Men hon är inte riktigt klok å andra sidan. Det vet väl ni.


trysil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback