Discobowling

Ännu en vecka i mitt liv. Inte mycket nytt under solen så att säga. Man arbetar på och lever livet som det kommer. Har varit i Eskilstuna i några dagar på kurs. Mycket intressanta föreläsare, bla Peter Halldorf. Idag har vi varit på discobowling med ungdomarna och imån bär det av till Falun. Ja det är ungefär det som händer.

Vart är jag på väg? Det känns som när man var liten och väntade på sin födelsedag. Det är bara det att man inte riktigt vet vad man väntar på eller när det kommer hända. Det är bara några månader kvar av min praktik. Vad ska jag göra sen? Mitt huvud står still för tillfället och jag vill inte mycket. Men jag hoppas det löser sig..

Fick ett kort på min farfars farmor och farfar idag. Krångligt jag vet, men riktigt kul med gamla kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback