kärlek och bandstrul

Jag vaknade upp i morse och tänkte; shit vad jag älskar er. Ni är så underbara mina vänner så det finns inga ord. Måste bara säga det. Jag befarade och beklagade för ett par veckor sen hur ensam och uttråkad jag skulle vara hela sommaren, men nu kan jag bara konstatera att jag knappt varit ensam en enda stund. Jag har fått nya vänner och börjat umgåtts mer med gamla.

Det strular med banden igen. Var deadline för tidningen igår så nu går spelschemat inte att ändra, trots att jag nu har tre luckor på lördagen att fylla. Det är bara att leta nya band igen. Jag som trodde jag kunde ägna resten av veckan till att skriva kontrakt och göra klart de sista grejerna, men nej. Vi får hoppas att det löser sig iallafall. Har bokat Christafari nu iallafall. Där har ni ett trevligt band

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback