fatta att jag är helt kär.. jag tror det

Var bara tvungen att inleda med en rubrik från en halvkass film jag nyss sett. Svensk film säger jag bara. *Suck* Såg däremot en äldre fransk film i torsdags som var rätt bra, de älskade på Pont-Neuf. Tycker om film som inte riktigt är som man förväntar sig.

Sommar i Gävle är inte jättespännande. Jag har nu varit ledig en vecka och klättrar lite smått på väggarna även om jag inte har varit helt sysslolös heller. På tisdag åker vi till Berlin. Har länge känts sådär men nu den senaste veckan har jag faktiskt börjat sett fram emot det. Berlin har då verkligen lyckats charma mig. Ni som ännu inte varit där bör definitivt åka dit.

Vad händer annars? Tja inte alltför mycket som sagt. Funderar fortfarande vad jag ska hitta på i höst. Alla förslag tas tacksamt emot. Jag kommer att vara ledig under större delen av sommaren så om ni känner för att hitta på något kul så är det bara att höra av sig. I´m up for anything (nästan) 

Hur vet man att det är dags att avsluta ett kapitel och börja på något nytt? Är det något man bestämmer sig för eller kommer det naturligt? Bör man ge upp något man vill ha till slut när man inser att man nog aldrig kommer få det? Det vimlar ju av tusen miljoner andra tåg där ute, varför inte bara hoppa på något av de istället för att slå sig själv blå och göra illa sitt hjärta. Övertala mig snälla någon, i sommar vill jag vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback