uttråkad

Jag befinner mig i en minst sagt rastlös period. Tycker inte att det händer nånting. Har inte gjort mycket sen jag kom hem till Sverige. Måste börja söka jobb och bostad snart. Men det är svårt att rycka upp sig har jag märkt. Det funkar dock inte att ha det så här. Blir tokig av att bara gå runt hemma och tänka. Tänkandet gör mig paranoid och galen. Tiden går sakta fast jag försöker döda den. Någon som har tips på nya fritidsintressen eller som vill ta sig an mig?

Igår var jag på familjemiddag hemma hos Jocke. Var länge sen jag var där nu. Blir lika avundsjuk varje gång. Han har verkligen den finaste lägenheten i hela Gävle. Iallafall som jag har sett. Och killen har bättre inredningssmak än de flesta tjejer jag känner. Jag hoppas jag också får en sån fin lägenhet någon dag.

Idag har jag varit med Kerra på köpis och ikea och kikat lite. Fanns inte mycket att titta på. Mest en massa folk som sprang omkring som galningar fast det är allmänt känt att mellandagsrean bara går utför varje år. Man måste verkligen vara på humör för att orka leta i all röra. Hade inga pengar heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback