stockholmskaos

För det första vill jag säga att jag på senaste tiden har börjat känna mig en aning begränsad i mitt skrivande. Jag vet att det finns vissa personer som lusläser min blogg och som har åsikter om det mesta som skrivs och så. Det är tråkigt att ni känner som ni gör och att ni måste spy ut alla era besvikelser och aggressioner på mig. Jag har dock bestämt mig för att ignorera detta. Det är min blogg. Mitt liv. Och jag tänker inte anpassa det efter er. Nu har jag klargjort det.

Nu befinner jag mig i Stockholm för att "fira" julen. Idag har jag varit med min mamma, syster och hennes familj och imorgon ska jag vara med min pappa och de på den sidan. Julen är verkligen inte lätt. Det säger jag helt ärligt. Igår smet jag dock iväg och träffade min Max en stund. Han är sååå underbar. Är så glad att jag har honom!

Jag måste jobba på mitt temperament. Jag får inte bli så upprörd över saker och överreagera. Det går inte. Någon som har tips på hur man gör?  Idag blev jag galen på min systerson. Han retade mig precis hela dan. Efter att han kastat den tjugonde kudden och tjatat om precis allt så fick jag hålla i mig själv för att inte slå till honom. Jag tror inte att det skulle bli bättre. Jag orkar nämligen inte ta konsekvenserna. Jag kanske är svag men jag orkar inte hålla på att fortsätta bråka hela dan. Det är konstigt det där egentligen. För till slut så satt vi ändå på några kuddar i hans rum och kolla på james bond tillsammans. Och något i mig tycker ändå om honom. Fast han driver mig till vansinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback