snart jul

Nu är det bara några dagar kvar till jul. Jag fortsätter ignorera. Har inte köpt en enda julklapp. Vet inte om jag tänker göra det heller. Jag anser mig inte ha pengar till sånt och köper man till någon så måste man köpa till alla. Nej den här julen vill jag bara softa. Inte stressa upp mig själv och få dåligt samvete. Jag är ingen presentperson. Jag tycker mest det är jobbigt att tänka ut vad man ska köpa till andra. Det kommer liksom inte naturligt. Då föredrar jag att köpa något helt spontant utan något speciellt tillfälle. Det är mer jag.

Ikväll har jag varit hemma hos Linn och tittat på hennes nya lägenhet. Känns som det var evigheter sen vi sågs nu. Det var mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback