snälla lilla mamma

Äntligen hemma i Gävle. Känns grymt skönt att vara hemma faktiskt. Har knappt varit hemma något de senaste veckorna. Inte för att det har varit direkt otrevligt heller men det finns nog inget som hemma (så här kommer jag tänka i någon timme till, sen kommer jag börja tänka ut fortaste sättet att ta mig häifrån) Well jag tänker försöka leva kvar i det ikväll iallafall. Bara ta det lugn och tända några av mina fina ljus

Pratade med min mamma i telefon idag. Hon har tydligen missat att jag ska åka om mindre än två veckor trots att vi har pratat om det jättemånga gånger. Hon glömmer typ allt man säger. Nu tänker ni säkert att ja men så är ju du. Icke! Det finns en stor skillnad ska jag säga er. Jag har visserligen svårt att komma ihåg vissa saker men det betyder inte att jag är nonchalant och inte bryr mig. Jag lovar jag bryr mig. Faktiskt. Och jag kommer ihåg saker. Det är bara det att det är sådana småsaker som ingen annan bryr sig om. Jag kan inte hjälpa det. Jag är sån



jag och mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback