ryktet sprider sig

Ryktet om min blogg sprider sig. Besöksantalet har gått upp till det dubbla bara på några dagar. Min teori verkar stämma..

Hösten är här. Blä vad kallt det var idag. Har varit hemma hos Anna-Sara ikväll och käkat turkisk yoghurt med solroskärnor. Var lite tveksam till en början för sist Anna-Sara bjöd mig på det så var de riktigt äckliga, och då menar jag skitäckliga. Så där så man bara vill spotta. Bäst före datumet hade i ju för sig gått ut för länge sen så det var inte hennes fel. Så ni inte tror att hon bjuder på äckliga saker. Det gör hon inte. Hade bakat en jättegod glutenfri chokladkaka. Var riktigt imponerad. Det är inte alltid så synd om de stackars glutisarna. Kvällen bjöd också på massa bra musik (klart den är bra när de flesta skivorna i hennes skivsamling även finns i min) Jag tycker om myskvällar med goda vänner. Speciellt om de inkluderar massa mysiga ljus och utspelar sig på hösten. Då är det extra fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback