rammstein i´m in love

Av någon anledning så lyssnade jag på en massa rammstein idag. Jag inser naturligtvis att jag inte är riktigt frisk men vad säger man. Jag skyller  det på att jag var hemma hos Anna idag och tittade på bilder från Berlin. Jag har funderat på detta men jag förstår inte det här med Till Lindemann idealet Magdalena. För snygg är han knappast. Mest tysk. Om det gör saken bättre 

Jag har fått tillbaka pengar från skatten. Trodde inte ens det var möjligt när man är fattig student, men tydligen. Nu förstår jag vem den snälla välgöraren är och slipper grubbla om jag sålt mer fonder i sömnen än jag ska. Man ska inte sälja sånt alls egentligen. Det är väldigt dumt. Men jag har varit ekonomiskt desperat och inte ansett mig ha något val. Jag antar att det är något jag får ta den dag jag VERKLIGEN hade behövt de där pengarna

Jag blir galen av alla grubblerier. Jag vet seriöst inte hur man stänger av det. Försöker sysselsätta mig så gott jag kan och tala om nonsens med folk som ändå genomskådar allt. Jag är för genomskinlig för mitt eget bästa


Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha! Just när jag läste detta inlägg hade itunes slumpat fram rammstein bland 15 252 spår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback