punschknappar och cityfest

Hej och hå nu är det cityfest. Känns minst sagt konstigt. Har jobbat i flera månader med dessa dagar i sikte och nu är de plötsligt här. Minst sagt konstigt. Men det kommer nog bli skitbra. Ska hämta upp Christafari om några timmar. Bara det löser sig så ska nog allt annat också rulla på. Förhoppningsvis

De senaste veckorna har varit fullbokade. Förlåt alla mina vänner för att jag inte har synts till. Har haft sjukt mycket att göra...

Min älskade syster är i Sverige tillsammans med hennes österrikiske pojkvän David som är beroende av punschknappar. Ni vet de där bruna runda små godisarna med små vita prickar på. Har aldrig lagt märke till de tidigare men nu ser man de överallt

Vi pratar numera mest tyska hemma, vilket inte alls främjar min italienska. Nu är det knappt en månad kvar tills flytten och jag hade inte kunnat känna mig mer oförberedd. Men det får bära eller brista känns det som..

Jag trodde aldrig jag skulle falla så hårt. Inte för dig. Men ibland tar hjärtat andra vändningar än man tänkt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback