mitt liv som fri

Råkade skriva fru men ändrade kvickt. Känns inte särskilt aktuellt måste jag säga. Nej ju äldre man blir ju mer prioriterar man sin frihet, även om jag på senare tid börjat fundera över vad den där friheten egentligen innebär. Är det så farligt egentligen att vara bunden vid någon/något? Kanske mest är någon sorts rädsla som kryper sig på och gör att man stretar emot en rätt så naturlig väg. Jag vet inte. Jag bara funderar. Kommer jag också bli en sån där som jag lovat mig själv att aldrig bli om några år? Är det bara töntigt att kämpa emot? Äsch vi tar det som det kommer. Känns grymt bra just nu iallafall. Du upptar mina tankar, men det är ok. Det känns skönt

Det är så skönt att allt äntligen är över. Ingen mer cityfest. Inga mer saker man måste tänka på just nu. Inga jobbiga skrikande barn eller ännu värre, fulla medelålders som tror att de är jättecoola när de skriker ikapp med någon dålig trubadur i ett öltält. Nej det är verkligen inte roligt. Skulle gärna slippa alltsammans.

Nu ska jag bara vara ledig i nästan en månad. Yipppiiiieeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback