kollektivtrafikens hatobjekt

Fredag den 13:e i all ära. Men ingen har nämnt måndag den 27:e. Jag tänker i fortsättningen kalla den för kollektivtrafikdöden eller nått annat. Idag var verkligen inte min dag. Har bytt buss/pendel/t-bana/tåg massa gånger idag och på precis vartenda en så har det varit krångel. Kort som inte fungerar, biljetter som stämplats fel, elaka chaufförer som bestämt sig för att göra min dag riktigt hemsk helt enkelt. Jag var riktigt arg och förbannad när jag äntligen kom hem efter att ha tjafsat massa med den sista busschauffören och blivit avsläppt på fel busshållplats och fått mitt kort "kompenserat" ur egen ficka. Tur att Max finns som kan prata mig lugn och glad igen

I know you know I know you know me well (eller nått sånt)
December Cold. Har fått den på hjärnan, trots att den inte är särskilt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback