jakt på väska

Jag är på jakt efter en väska. En gigantiskt stor resväska där jag kan packa ner allt jag behöver i 3 månader. Max verkar inte förstå det här. Skulle det vara han så skulle han nog ha klarat sig på en mindre ryggsäck. Önskar också jag kunde vara så primitiv men jag är tjej och inte särskilt primitiv av mig. Inte när man ska bosätta sig någonstans iallafall. Jag kan dock vara det. Klarade flera veckor i afrika med en ryggsäck så visst går det. Men jag är medveten om hur mycket kläder som går åt då man bor i det där landet. Kommer troligtvis inte ha någon tvättmaskin heller så då blir det genast ännu knepigare. Känns som jag har letat i varenda affär jag kan komma på efter den där resväskan. Men det är tydligen inte säsong för sådana väskor jag vill ha. Eller så är de så klart utsålda. Om det finns någon där ute som råkar veta vart det finns gigantiska resväskor någonstans som inte är slåtsålda eller kostar multum så kan ni väl höra av er

Kommentarer
Postat av: Max

Packa mindre! Du behöver inte 100 ombyten Carolina!

2007-08-31 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback