I´m a shopaholic (otroligt fult ord)

Jag kollade igenom statistiken för min blogg för första gången idag. Blev helt förvånad. Det finns faktiskt folk som läser den. Till och med folk jag inte känner. Jag känner mig riktigt imponerad och stolt. Noterade också vilka dagar som var populärast och tyckte mig se ett mönster. De inlägg som hade flest läsare handlade om kärlek. Betyder det att mina bloggläsare vill läsa mer om kärlek?

Idag har det fikats och shoppats. Alldeles för mycket! Jag skulle ju inte göra av med mer pengar men se hur det gick. Var och letade efter Jeans och lite andra kläder tillsammans med Sara som man kan ha när det blir lite kyligare ute. Efter att ha provat alla jeans vi kunde hitta så gav jag upp. Då hittade jag ett par. Det konstiga var det här med storlekarna. Jag har varit med om att man har kunnat ha två olika storlekar som suttit ok men aldrig att tre storlekar varit i stort sett likadana. Vad är då meningen?

Senare träffade jag på min vän Marcus och fick honom att göra av med massa pengar istället. Det kändes betydligt bättre. Får bara ångest när jag kollar på mitt eget kontoutdrag. Jag skyller det på att jag är i stort behov av olika saker när jag ska åka bort. Som om det inte fanns kläder där borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback