en fredagkväll hemma

Hade tänkt spendera fredagen ute med någon av mina vänner. Fick flera trevliga förslag faktiskt men det slutade med en hemmakväll ensam ändå. Varför? För att mitt huvud helt plötsligt började göra svinont. Jag har visserligen ofta huvudvärk och har blivit van vid det vid det här laget (även om det nu under en period varit bättre). Men idag gjorde det så ont att det gick över i något sorts illamående och jag var tvungen att gå och lägga mig innan det blivit mörkt. Jag var orolig ett tag att huvudet skulle gå sönder från insidan. Tog massa piller men inget funkade. Vet med mig att jag i normala fall hade blivit irriterad på folk som ringer och antagligen betett mig som en och annan bitch av ren reflex. Nu ringde min underbara pojke och gjorde mig så pass glad att all ilska och irritation försvann innan den hann förpesta någon annans liv. Tur var väl det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback